Pedig nem, attól, hogy valaki miniszteri autóval utazik, nem jelenti azt, hogy országúton 150-el hajthat. Tudom, ez mind fölösleges lárifári, mert a gyakorlat nálunk olyan, amilyen. Minden miniszter(i kocsi) magasról szarik a szabályokra. Így volt ez 15 éve, 5 éve és így lesz még legalább 5 év múlva is. Ezt a rövid elméleti felvezetést csak azért írtam, hogy kontextusba tudjuk helyezni Dušan Čaplovič rakatnyi közjóért felelős kormányalelnök pénteki szolgálati útjait.
A Čaplovič sajtósa által ma kiadott közlemény arról tudósít, hogy a jobb körökben – teljes joggal – csak szalonnacionalistának titulált miniszterelnök-helyettesre holnap sűrű program vár. 10 órakor Párkányban csehszlovák és magyar katonasírokat koszorúz a párkányi csata 90. évfordulója alkalmából – igen, állítólag ilyen is volt (a közlemény szerint a magyar hadsereg „megtámadta“ a várost, de a csehszlovákok megverték őket) –, a heppening után pedig a kormányalelnök „részvételét a város jelen levő vezetőivel és polgáraival történő eszmecserére is felhasználja“. Szóval 10-kor kezdődik az eksön – ami általában késni szokott x percet –, ezen szónokol, koszorúz, majd a végén kedélyesen cseverész egyet.
A miniszter pénteki programjának következő pontja: 14.00, Kiszucaújhely, ahol egy iskolafelújítási projekt záróakkordján vesz részt.
10 óra Párkány, sűrű programmal, 14 óra Kiszucaújhely. A maps.google útkeresője szerint a legrövidebb úton 3 óra 13 perc. Miben fogadunk, hogy Čaplovič 11 előtt nem megy el Párkányból, s hogy ennek ellenére már 14 óra körül vígan a célállomáson lesz?
Ha valaki péntek délután egy után Vágbeszterce vagy Turócszentmárton magasságában leülne a főút mellé, garantált, hogy legalább egy 140-nel robogó fekete BMW-t láthatna.
Persze Čaplovič védekezhetne azzal is: mit tegyek, ha ilyen szorosra tervezik a programomat? De inkább: miért tervezi a miniszter ilyenre a programját, ha tudja, hogy ezt csak haláltempóban lehet teljesíteni?
A Čaplovič sajtósa által ma kiadott közlemény arról tudósít, hogy a jobb körökben – teljes joggal – csak szalonnacionalistának titulált miniszterelnök-helyettesre holnap sűrű program vár. 10 órakor Párkányban csehszlovák és magyar katonasírokat koszorúz a párkányi csata 90. évfordulója alkalmából – igen, állítólag ilyen is volt (a közlemény szerint a magyar hadsereg „megtámadta“ a várost, de a csehszlovákok megverték őket) –, a heppening után pedig a kormányalelnök „részvételét a város jelen levő vezetőivel és polgáraival történő eszmecserére is felhasználja“. Szóval 10-kor kezdődik az eksön – ami általában késni szokott x percet –, ezen szónokol, koszorúz, majd a végén kedélyesen cseverész egyet.
A miniszter pénteki programjának következő pontja: 14.00, Kiszucaújhely, ahol egy iskolafelújítási projekt záróakkordján vesz részt.
10 óra Párkány, sűrű programmal, 14 óra Kiszucaújhely. A maps.google útkeresője szerint a legrövidebb úton 3 óra 13 perc. Miben fogadunk, hogy Čaplovič 11 előtt nem megy el Párkányból, s hogy ennek ellenére már 14 óra körül vígan a célállomáson lesz?
Ha valaki péntek délután egy után Vágbeszterce vagy Turócszentmárton magasságában leülne a főút mellé, garantált, hogy legalább egy 140-nel robogó fekete BMW-t láthatna.
Persze Čaplovič védekezhetne azzal is: mit tegyek, ha ilyen szorosra tervezik a programomat? De inkább: miért tervezi a miniszter ilyenre a programját, ha tudja, hogy ezt csak haláltempóban lehet teljesíteni?
1 megjegyzés:
es azt meg kifelejtetted a programjabol, hogy a ket esemeny kozott meg megall a kurti szolohegyen
Megjegyzés küldése